Saturday, 21 January 2012

Hhahaha , Tindakan Teramat Bodoh

Tu laa aku ni , menaruh harapan sangat kat dia , tengok apa jadi sekarang 'patah ati '
tak ada jodoh kan nak buad macam mane , kalau ade kitee akan bertemu kembalii ; jika ada .
Tetapi kan aku disini sentiasa doa kan yang terbaik untuk diaa ;) . Dia akan bahagia buad selama-2 .
Macam mane la boleh terikat kat diaa , adeiii ,
Tu laa nak sangat buad relay , sekarang sudah jatuh ati betol-2 pulaakk , 

Hhahahaha , tapi takk pea kann , kitee jenis pendam walauapapon terjadi ,
Mama kitee kata kalau kitee betol-2 sayang diaa kitee patot lepaskan diaa dengan redha , 

No comments:

Post a Comment